Subject: EKTL seisukohad REACH läbivaatamise kohta
From: Eesti Keemiatööstuse Liit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Erkki Keldo - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 12:32:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Austatud  Pr. Karmen Joller

                  Hr. Erkki Keldo

                  Hr. Peeter Tali

3. aprillil 2025 toimunud  CARACAL-54 -l esitas Euroopa Komisjon oma
lõpliku nägemuse REACH-määruse läbivaatamiseks. Komisjoni avatud
konsultatsioon REACH-i ülevaatamise kohta  lõpeb 25. aprillil 2025.

Eesti Keemiatööstuse Liit palub, et Eesti avatud konsultatsioonil
arvestaks keemiatööstuse  peamiste prioriteetidega.

Manuses EKTLi seisukohad REACH läbivaatamise osas + kõigi meie kolme
katusorganisatsiooni (CEFIC, Cosmetics Europe, AISE) positsioonipaberid.

Lugupidamisega/With kind regards

Hallar Meybaum

Peterburi tee 46

 <http://www.keemia.ee/> www.keemia.ee

5169925; 6139775